Урок розвитку мовлення має форму багатогранника. Кожна з цих граней означає одну якусь складову мовлення:

- звуковимову,

- фонематичний слух, які відповідають за утворення і сприйняття звуків;

- граматика як система поєднання окремих слів у закінчену думку;

- лексичний запас як інструмент для того, щоб перетворити образи і відчуття у слова. Шліфування цих граней або розвиток мовлення разом з розвитком інших психічних процесів уваги, пам’яті, уяви, тощо допомагає трансформувати предметно-образне і предметно-дійове мислення у словесно-логічне мислення.

Для того, щоб розвивати письмове мовлення на ряду з цими гранями шліфуємо крім артикуляційної моторики ще й дрібну та загальну, крім слухового аналізатора ще й зоровий. Напрацьовуємо навичку читання і письма.

Бажаний результат: грамотна людина, яка може чітко і ясно висловити свою думку усно і письмово; швидко читає,розуміє прочитане і грамотно пише.

Комментарии