Урок розвитку мовлення має форму багатогранника. Кожна з цих граней означає одну якусь складову мовлення:
- звуковимову,
- фонематичний слух, які відповідають за утворення і сприйняття звуків;
- граматика як система поєднання окремих слів у закінчену думку;
- лексичний запас як інструмент для того, щоб перетворити образи і відчуття у слова. Шліфування цих граней або розвиток мовлення разом з розвитком інших психічних процесів уваги, пам’яті, уяви, тощо допомагає трансформувати предметно-образне і предметно-дійове мислення у словесно-логічне мислення.
Для того, щоб розвивати письмове мовлення на ряду з цими гранями шліфуємо крім артикуляційної моторики ще й дрібну та загальну, крім слухового аналізатора ще й зоровий. Напрацьовуємо навичку читання і письма.
Бажаний результат: грамотна людина, яка може чітко і ясно висловити свою думку усно і письмово; швидко читає,розуміє прочитане і грамотно пише.
Комментарии
Отправить комментарий